Zapraszamy wszystkich Rodziców dzieci uczęszczających do naszego przedszkola do wzięcia udziału w Konkursie Fotograficznym „Dzieci na wakacjach”. Do wygrania są atrakcyjne nagrody-niespodzianki. Zapraszamy serdecznie !
REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO
Postanowienia ogólne
- Organizatorem konkursu fotograficznego jest Przedszkole Miriada.
- Celem konkursu jest kultywowanie tradycji i zwyczajów rodzinnych związanych ze wspólnym spędzaniem wakacji.
- Temat konkursu: ”Dzieci na wakacjach”.
- W konkursie udział mogą brać Rodzice dzieci uczęszczających do naszego przedszkola.
- Prace powinny pochodzić z ostatnich wakacji.
- Udział w konkursie jest bezpłatny i całkowicie dobrowolny.
- Do konkursu każdy z uczestników może zgłosić maksymalnie 3 zdjęcia jedynie w formie elektronicznej.
Zasady konkursu
- Do konkursu można zgłosić prace (maksymalnie 3), na których znajduje się dziecko uczestnika.
- Prace powinny być podpisane następująco:
- lokalizacja przedszkola (Zabrze / Bytom Centrum / Bytom Stroszek)
- imię i nazwisko uczestnika
- imię i nazwisko dziecka
- tytuły zdjęć (nazwa pliku-tytuł)
- miejsca gdzie zostały zrobione zdjęcia (nazwa pliku-tytuł)
- Minimalny rozmiar prac do 1000 pikseli na dłuższym boku.
- Prace wraz z opisem, znajdującym się w pkt.2, należy wysłać mailem, pod adres: biuro(małpa)miriada.edu.pl.
Przebieg konkursu
I etap – kwalifikacje
Z każdego przedszkola JURY wybierze 3 najlepsze prace, które wezmą udział w finale. Finałowe prace opublikujemy na stronie WWW przedszkola oraz na Facebook’u.
II etap – finał
Z pośród 9 prac JURY przyzna pierwsze, drugie i trzecie miejsce.
Nagroda Publiczności
- Wszystkie prace publikowane będą na Facebooku pod adresem:
http://www.facebook.com/pages/Przedszkole-Miriada/484678568233813 - Głosy oddawać można poprzez naciśniecie przycisku „Lubię to” pod wybranym zdjęciem.
- Głosować mogą wszyscy Internauci, którzy posiadają konta na Facebook’u.
- Mile widziane będą również komentarze.
Ocena prac
- W ocenie prac pod uwagę będą brane głównie: przekaz, wartości artystyczne, estetyka.
- Z uwagi na fakt, że większość uczestników dysponuje amatorskim sprzętem, strona techniczna będzie miała znaczenie drugorzędne.
- Prace oceniać będzie JURY w składzie:
- Ewa Kuśmierska – zarząd przedszkola
- Agnieszka Gołębiowska – zarząd przedszkola
- Ewa Hunia – plastyk
- Marcin Fenger – fotograf
Terminy
- Wszystkie prace można nadsyłać do 15.10.2012. Prace nadesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Rozstrzygniecie I etapu nastąpi również 30.10.2012
- Rozstrzygnięcie II etapu nastąpi 5.11.2012
- Wyłonienie zwycięzcy w kategorii „Nagroda Publiczności” nastąpi 30.10.2012, pod uwagę będą brane głosy oddane na Facebook’u do 29.10.2012. W przypadku tej samej ilości głosów decydować będzie kolejność zgłoszenia pracy, dlatego zachęcamy do niezwłocznego wysyłania prac.
Nagrody
Dla laureatów przewidujemy dyplomy, a dla ich dzieci nagrody-niespodzianki.
Deklaracje
- Nadesłanie prac na konkurs stanowi jednocześnie deklarację, że osoba nadsyłająca zdjęcia:– jest autorem/autorką załączonych zdjęć. Prawa osób portretowanych zostały wyjaśnione i osoby sportretowane wyrażają zgodę na wystawienie i ich publikowanie oraz przyjmuje na siebie wszelkie roszczenia jakiejkolwiek natury, które osoby trzecie mogłyby kierować przeciwko organizatorom Konkursu
– przyjmuje warunki Regulaminu Konkursu
– wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883)
– wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Organizatora Konkursu nadesłanych zdjęć w dowolnym czasie i formie dla celów promocji Konkursu.
Postanowienia końcowe
1. Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia fotografii i tekstów o treści powszechnie uznawanej za obraźliwe, naruszające prawa osób trzecich lub prawo polskie, zawierających treści pornograficzne lub w sposób oczywisty godzące w uczucia religijne. Decyzja o takim odrzuceniu jest niepodważalna i ostateczna.
2. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych w tym siły wyższej.
3. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.